OGŁOSZENIE
I. Zamawiający:
Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Tłuchowie, ul. 3 Maja 24,87-605 Tłuchowo
NIP: 466 01 17 236: e-mail: tluchowo@diecezjaplocka.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) ze względu na fakt, iż Zamawiający nie jest wymieniony wśród podmiotów zobowiązanych na mocy art. 4 i 5 ustawy Pzp do stosowania ustawy przy udzielaniu zamówienia i nie mają wobec Zamawiającego zastosowania przepisy o zamawiających subsydiowanych, o których mowa w art. 6 ustawy Pzp.
III. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są „Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane, których efektem będzie rewitalizacja zabytkowej plebani w Tłuchowie z końca XIX wieku” .
Zakres planowanych prac obejmuje:
-izolacja pionowa poprzez odkopanie fundamentów, odwodnienie, drenaż i ocieplenie fundamentu,
-oczyszczenie, uzupełnienie ubytków, gruntowanie , malowanie ścian zewnętrznych,
-demontaż blachy na dachu, spróchniałego drewna, desek,
-uzupełnienie odeskowania dachu, łaty, kontr łaty, impregnacja,
-ułożenie blachy na dachu,
-zamontowanie rynien oraz rur spustowych, budowa odwodnienia deszczówki,
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład
IV.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu tablicy informacyjnej: tablicę należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych, Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniającym ww. rozporządzenie, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2023 r zmieniające ww. rozporządzenie oraz Uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych § 10.
V. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia dokonał wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z miejscem realizacji prac oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. Szczegółowe informacje dotyczące wizji lokalnej można uzyskać u proboszcza Parafii w Tłuchowie ks. Adama Brzezińskiego tel. 798 571 925 lub e-mail; tluchowo@diecezjaplocka.pl
VI. Warunki udziału w postępowaniu:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
- w zakresie oświadczenia, tj.
wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat należycie co najmniej 3 roboty budowlane budynków użyteczności publicznej w tym co najmniej jedną w obiekcie sakralnym o wartości robót nie niższej niż 700 000,00 zł brutto;
- w zakresie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, legitymującego się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.
– dysponują osobą do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej posiadający doświadczenie w kierowaniu robót przy obiektach zabytkowych nieruchomych w okresie co najmniej 18 mc ( zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami art. 37c ) i pełnienie funkcji kierownika budowy .
- c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót co
najmniej w wysokości 700 000,00zł.
Do oferty Wykonawca załącza:
- wykaz prac, o których mowa w Dziale VI pkt. 1 a) postępowania zakupowego , zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do postepowania zakupowego
- wykaz osób, o których mowa w Dziale VI pkt. 1 lit. b) postępowania zakupowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do postępowania zakupowego,
- kosztorys ofertowy
- polisę ubezpieczeniową
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
- Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim, w sposób czytelny pod rygorem nieważności.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu zapytania zakupowego wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- W przygotowanej ofercie należy wskazać cenę brutto za całość zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia.
- Oferta powinna zostać podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa.
VIII. Miejsce i termin składania ofert.
- Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać w formie elektronicznej, tj. skan oferty podpisanej przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, na adres: tluchowo@diecezjaplocka.pl W tytule wiadomości należy wpisać: „Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane, których efektem będzie rewitalizacja zabytkowej plebani w Tłuchowie z końca XIX wieku”
- Ofertę należy złożyć do dnia 22.07.2024 r. do godz. 10:00.
- Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą rozpatrywane.
- Wszelkie koszty związane z przygotowaniem ofert obciążają Wykonawców.
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia otwarcia ofert, do dnia 20.08.2024 r.
- Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia złożonych ofert.
IX. Kryterium oceny ofert.
- Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
- Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ.
- Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
- Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert.
- Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r. poz. 106, ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W ofercie, o której mowa w ust. 1, Wykonawca ma obowiązek:
- poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
- wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
- wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
- wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie
X. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
- Cena (C) – waga kryterium 60%;
- Okres gwarancji – waga kryterium 20%.
- Termin realizacji – waga kryterium 20%
- Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
- Cena (C) – waga kryterium 60%
- podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym,
- punktacja w kryterium „Cena” obliczana jest według następującego wzoru:
C = (Cn/Co) x 100 pkt x 60%
gdzie
C – punkty w kryterium Cena
Cn – najniższa oferowana cena spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,
Co – cena oferty ocenianej,
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia;
- Okres gwarancji (G) – waga kryterium 20%
- podstawą przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji” będzie okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym;
- w kryterium „Okres gwarancji” Wykonawca uzyskać może maksymalnie 20 punktów;
- Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w miesiącach – 36 miesięcy lub 48 miesięcy lub 60 miesięcy;
- punktacja w kryterium „okres gwarancji” zostanie przyznana w następujący sposób:
– zadeklarowany okres gwarancji 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru robót budowlanych – 0 pkt
– zadeklarowany okres gwarancji 48 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru robót budowlanych – 10 pkt
– zadeklarowany okres gwarancji 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru robót budowlanych – 20 pkt;
- Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oraz okresów pośrednich;
- w przypadku błędnego wypełnienia formularza ofertowym w zakresie okresu gwarancji, tj.:
– braku wskazania okresu gwarancji – okres gwarancji zostanie przyjęty jako minimalny (czyli 36 miesięcy),
– wskazania więcej niż jednego okresu gwarancji, okres gwarancji zostanie przyjęty jako minimalny ze wskazanych.
3) Termin realizacji zamówienia;
– termin realizacji zamówienia do 60 dni od dnia zawarcia umowy, 20 pkt.
– termin realizacji zamówienia do 80 dni od dnia zawarcia umowy, 10 pkt.
- Łączna punktacja przyznana ofertom obliczana jest według następującego wzoru:
P = C + G + T
gdzie
P – suma punktów we wszystkich kryteriach,
C – punkty przyznane w kryterium „Cena”,
G – punkty przyznane w kryterium „Okres gwarancji”
T – termin realizacji zamówienia
- Wskazanie przez Wykonawcę w formularzu oferty terminu realizacji zamówienia w terminie dłuższym niż 80 dni od dnia zawarcia umowy, spowoduje odrzucenie oferty
- Wskazanie przez Wykonawcę w formularzu oferty terminu realizacji zamówienia w terminie krótszym niż 60 dni od dnia zawarcia umowy, spowoduje przyjęcie do oceny ofert 60-dniowego terminu realizacji zamówienia, a do umowy wartości wynikającej z treści złożonej oferty.
- Niewskazanie przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji zamówienia spowoduje przyjęcie do oceny najdłuższego terminu realizacji zamówienia, tj.: 80 dni od dnia zawarcia umowy.
- Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
- Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert oraz łączna punktacja przyznana ofertom będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
XI. Warunki płatności.
1. Warunki płatności zostały opisane w załączniku nr 2 do Ogłoszenia tj. Projekcie umowy
2.Informacje dodatkowe.
2.1. Zamawiający po otarciu ofert dopuszcza możliwość negocjacji z oferentami, którzy złożyli oferty w zakresie ceny oferty brutto. O wynikach negocjacji Zamawiający poinformuje drogą e-maila oferentów, którzy złożyli oferty i przystąpili do negocjacji.
2.2. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymaga zachowania formy pisemnej.
2.3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy z prośbą o uzupełnienie złożonej oferty lub udzielenie wyjaśnień.
2.4.Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ramach niniejszego postępowania za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz na stronie prowadzonego postępowania.
2.5.Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa uwzględniająca warunki i wymagania określone w niniejszym zapytaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
2.6.W przypadku, gdy nie dojdzie do zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru kolejnej wśród złożonych ofert.
2.7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani ofert częściowych.
2.8.Osoba do kontaktu: Proboszcz ks. Adam Brzeziński ; e-mail:tluchowo@diecezjapolcka.pl
2.9.Wykaz załączników do zapytania ofertowego:
1)Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy – zalacznik-nr-1-Formularz-ofertowy , Klauzula informacyjna z art (1)
2)Załącznik nr 2 – Istotne postanowienia umowy+ załącznik nr 1 do Umowy – Zalacznik _nr_2 , Załącznik nr 1 do Umowy tablica
3)Załącznik nr 3 – Wzór wykazu prac – Załącznik-nr-3-Wzór-wykazu-prac
4)Załącznik nr 4 – Wzór wykazu osób – Załącznik-nr-4-Wzór-wykazu-osób
5)Załącznik nr 5 –Dokumentacja projektowo-techniczna – SPECYFIKACJA TECHNICZNA TĹ_UCHOWO (1) ; Projekt techniczny remontu plebanii – PDF, ; Projekt arcitektoniczno-budowlany remontu plebanii ; Opinia konserwator zabytków (1)
6)Przedmiar robót – Załącznik nr 6 Przedmiar remont plebani p (1)
Tłuchowo, dnia 19.06.2024r.
Proboszcz
Ks. Adam Brzeziński
Comments are closed